News box

KOMUNIKAT w sprawie projektu KOMPUTERY DLA DZIECI Z RODZIN PPGR.

  • 19-11-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
KOMUNIKAT
w sprawie projektu KOMPUTERY DLA DZIECI Z RODZIN PPGR.
W związku ze  zmianami wprowadzonymi przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa w Regulaminie przyznawania „Grantów PPGR”  dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR, osoby składające wniosek o przyznanie komputerów dla swoich dzieci lub osoby pełnoletnie składające wniosek we własnym imieniu, zobowiązane są dostarczyć do Urzędu Gminy Zabór najpóźniej do 6 grudnia 2021 r. dokumenty potwierdzające zatrudnienie w PGR  członka rodziny  (krewnych w linii prostej: rodziców, dziadków, pradziadków).
Za prawidłowo potwierdzone dokumenty  uznaje się  zaświadczenie z ZUS lub inne dokumenty (np. świadectwa pracy, umowy o pracę).
Informacje takie, jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy  do ich uznania.
Szczegółowe informacje pod nr telefonu: 68 3218300, 68 3218303.
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją