Logo: Gminazabór
Logo: BIP Logo: epuap Logo: Facebook

News box

Nabór na rachmistrzów do Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021

  • 01-02-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
 
 
 
 
 
 
 
Dnia 1 lutego 2021 r., na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn.zm.) – zwanym dalej NSP 2021
Pan Robert Sidoruk – Gminny Komisarz Spisowy w Zaborze ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych, związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.
NSP 2021 będzie przeprowadzony w terminie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.
Termin składania ofert: 9 lutego 2021 r.
Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
  1. mieć ukończone 18 lat,
  2. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  3. posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
  4. posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
  5. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje ogólne:
  1. Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika urzędu gminy w Zaborze Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e-learning, a na wskazany w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do tej aplikacji.
  2. Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.
  3. Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
  4. Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim zostanie napisany test, w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.
  5. Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem urzędu statystycznego – jako zastępcą wojewódzkiego komisarza spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.
  6. Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia przez WBS poprawności tego wyniku.
  7. Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:
    1. jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,
    2. format pliku – JPG,
    3. rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada:
      • przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,
      • przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.
Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:
  1. przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych, w zależności od aktualnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu (interaktywną aplikację formularzową), które zostanie mu przekazane na podstawie protokołu przekazania stanowiącego załącznik do umowy zlecenia;
  2. zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej;
  3. przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie z powodu rezygnacji, zachorowań itp. lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Do złożenia oferty przez kandydata na rachmistrza spisowego można skorzystać z formularza „Formularz – oferta kandydata na rachmistrza spisowego do narodowego spisu powszechnego ludności i mieszkań w 2021 r. (druk do pobrania), zawierającego:
  1. dane osobowe i kontaktowe:
  1. imię (imiona) i nazwisko,
  2. datę urodzenia,
  3. adres zamieszkania,
  4. numer telefonu,
  5. adres e-mail,
  1. oświadczenie o:
    1. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    2. posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia,
    3. znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
    4. świadomości odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Składanie ofert:
  1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej (na skrzynkę e-mailową urzędu: ugzabor~@~gminazabor~.~pl), platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
  1. w przypadku osobistego złożenia dokumentów w urzędzie lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu;
  2. w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail);
  3. w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym);
  4. w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
  1. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  2. Więcej informacji na temat spisu można znaleźć na stronie internetowej urzędu gminy oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Zaborze – nr tel. 68 321 83 04, e-mail: ugzabor~@~gminazabor~.~pl
Gminny Komisarz Spisowy
Wójt Gminy Zabór
/-/ Robert Sidoruk
 
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w celu realizacji naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm.) „RODO”, administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
 
  1. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Komisarz Spisowy w Zaborze Robert Sidoruk(dane GKS).
  1. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:
  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Lipowa 125, 66-003 Zabór,
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: ugzabor~@~gminazabor~.~pl
Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
  1. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  • art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z art. 24  ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn.zm.), dalej „ustawa o NSP 2021”.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  1. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty określone w rozdziale 6 ustawy o NSP 2021, podmioty współpracujące z administratorem, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie naboru oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej naboru, osoby działające na polecenie administratora, osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  1. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu lat od zakończenia procesu naboru na rachmistrza spisowego.
  1. Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
  • sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia danych,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku, w którym przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie zgody,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
  1. Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się kandydata o przyjęcie na rachmistrza spisowego i udzielenie mu dostępu do aplikacji szkoleniowej e-learning.
  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
 
 

Załączniki

KONSULTACJE W SPRAWIE ZNIESIENIA NAZWY MIEJSCOWOŚCI ( OSADY ) GĘSIN

  • 29-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Wójt Gminy Zabór zaprasza mieszkańców miejscowości Zabór do udziału w konsultacjach społecznych w sprawie zniesienia nazwy miejscowości (osady) Gęsin.
 
Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 8 do 23 lutego 2021r. do godz. 1530.
Zbieranie uwag i opinii odbywać się będzie w formie wyrażania opinii w ankiecie konsultacyjnej poprzez złożenie jej:
  1. w Urzędzie Gminy Zabór,
  2. w skrzynce podawczej zamieszczonej przy wejściu do urzędu gminy,
  3. w  wersji elektronicznej formie skanu na adres  e-mail: e-mail .
  4. w formie skanu za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePuap: m1736syest.
Ankieta konsultacyjna dostępna będzie:
  1. na stronie internetowej Gminy Zabór www.gminazabor.pl  (w aktualnościach),
  2. w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Zabór (w zakładce Konsultacje),
  3. w Urzędzie Gminy Zabór ul. Lipowa 15,
  4. w Gminnej Bibliotece Publicznej w Zaborze.
Warunkiem udziału mieszkańców  miejscowości Zabór w konsultacjach społecznych jest podanie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania osoby biorącej udział w konsultacjach.
Przedstawienie wyników konsultacji nastąpi w terminie do 26 lutego 2021 poprzez zamieszczenie ich  na:
  1. stronie internetowej Gminy Zabór,
  2. w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Zabór,
  3. tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Zabór,
  4. tablicach ogłoszeń w miejscowości Zabór.
 
Komórka organizacyjna odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji - Sekretarz Gminy, tel:683218303,                      e-mail:d~.~gluszak~@~gminazabor~.~pl
 

Otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych w 2021 roku

  • 29-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Wójt Gminy Zabór ogłasza otwarte konkursy ofert na realizację zadań publicznych w 2021 roku w zakresie:
  • WSPIERANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU,
  • DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM,
  • DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ WSPÓLNOT I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH,
  • EKOLOGIA I OCHRONA ZWIERZĄT ORAZ OCHRONA DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO,
  • DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ TECHNIKI, WYNALAZCZOŚCI I INNOWACYJNOŚCI ORAZ ROZPOWSZECHNIANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ,
  • DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY, W TYM WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY,
  • KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO,
  •  PRZECIWDZIAŁANIA UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM

SPZOZ w Sulechowie otwarty dla wszystkich Pacjentów.

  • 27-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Szanowni  Państwo
Miło nam poinformować, że Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie 25 stycznia 2021 został ponownie otwarty dla wszystkich pacjentów. Udzielane są świadczenia zdrowotne w pełnym wymiarze na wszystkich Oddziałach szpitala, w Poradniach specjalistycznych oraz Zakładzie fizjoterapii. Jednocześnie informujemy , że Szpital w Sulechowie jest doskonale przygotowany, aby zapewnić pacjentom pełne bezpieczeństwo, zachowane są wszelkie środki ostrożności ,aby uniknąć zakażenia Covid - 19.

Planowane wyłączenie prądu - Czarna

  • 27-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Planowane wyłączenie prądu w dniu: 2021-02-03, w godzinach: 08:30 - 12:30 w miejscowości Czarna działki 9/18, 9/19

Planowane wyłączenie prądu - Przytok

  • 26-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Planowane wyłączenie prądu w dniu:  2021-01-29, w godzinach:  08:30 - 13:00 w miejscowości Przytok ul. Ceglana 1, hydrofornia, Lubuska 54 do 66 (parzyste), 61 do 79 (nieparzyste), Makowa, Myśliwska 2, działki 480/22, 480/56, 480/57, Widokowa 2
 

Nabory wniosków w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju.

  • 26-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Szanowni Państwo, w linku poniżej znajdują sie  informacje na temat planowanych w bieżącyn roku naborów wniosków w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju oraz aktualny Harmonogram naborów wniosków na lata 2020-2021
 

Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego

  • 25-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj

Załączniki

Informacja na temat dowozu na sczepienia przeciwko COVID-19

  • 20-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Informujemy, że pod numerem 661125462 można zasięgnąć informacji nt. transportu osób, mających trudności w samodzielnym dotarciu do punktów szczepień przeciwko COVID-19.
 

Posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

  • 19-01-2021
  • Autor: Iwona Adamiak
  • drukuj
Szanowni Mieszkańcy Gminy Zabór, zapraszamy na posiedzenie Komisji Rewizyjnej.